srijeda, 7. studenoga 2012.

Baby you're a firework!

Sestre su me već sprdale jer uvijek kažem da je Katy Perry inspirativna i divna i krasna i jer skakućem na njenu Firework baš kao djevojčice kojima još nisu ni ispali svi mliječni zubi, koje čine većinu njezine publike.

U trenutku života kad mi je teško, pomalo sam zaboravila na tu djevojčicu u sebi - djevojčicu koja voli šljokičaste nokte i sjajila za usne, koja vidi život kao pustolovinu, koja ima još milijun toga za ostvariti, koja se glupira s prijateljicama, ljubaka po parkićima sa srednjoškolskom ljubavi, spontano uživa u životu punim plućima, jednostavno - svakodnevno vidi ljepotu života u sitnicama i uživa u njima.


A onda sam slučajno pogledala Katyin Part of me dokumentarac. Da, opet ja s tom Katy Perry :) 


Osim što se godinama patila da bi ostvarila ono što je sanjala još kao kći svećenika, u trenutku kad je trebala zablistati, ljubav njenog života nije ostvarila njene fairytale romantične ideje. A Katy? Sva u suzama, slomljena duha, u onom najgorem stanju kad bi svaka od nas zaključala vrata i pojela tonu sladoleda i čokolade gledajući Ljubavnu priču i ridajući iz sve snage, Katy je odlučila ne iznevjeriti svoj dječji san, sve ono što je sama sebi zajamčila - i popela se na pozornicu pred kojom su tisuće ljudi izvikivali njeno ime ne znajući tugu koja se krije iza make upa. 


I da, ako mi netko kaže da Katy nije živa inspiracija, razbit ću ga :P



Nema komentara:

Objavi komentar

Speak up! :)