utorak, 19. kolovoza 2014.

Together again!

Ljude možemo podijeliti na one koji vole Adama Sandlera i na one koji ga ne mogu smisliti. Budimo realni, pa tko bi ga normalan volio? On je smotani luzer koji priča nerazumljivo, voli Hooters i glazbu osamdesetih, a u posljednje vrijeme snimio je neke od najgorih filmova ikad proizvedenih u Hollywoodu (That's my boy, Jack and Jill i dr.). Ipak, otkad pamtim za sebe, ja sam ga voljela - i u Čunjoglavcima, Airheadsima, Happy Gilmoreu, a kad je u avionu u društvu Billy Idola otpjevao najromantičniju pjesmu ever znala sam da ću ga voljeti dok sam živa. Jedan od razloga zašto sam se zaljubila u svog budućeg muža jest taj što je volio filmove Adama Sandlera. Nije bitno što sam ja bila štreberica, a on zločesti dečko, zajednički smisao za humor bio je sve što smo trebali.


S obzirom da mi je i Drew Barrymore draga od E.T.-ja, Vriska pa sve do Ever after, Duplexa i Nikad se nisam poljubila, sasvim je logično da su mi romantične komedije s Adamom i Drew u glavnim ulogama jedna od omiljenih razbibriga. Jasno mi je, njihovi filmovi trećerazredne su komedije lišene slojevite priče i kompleksih likova, ali ne mogu si pomoći - simpatične su mi i uvijek sadrže najmanje jednu potencijalno legendarnu foru.


Glumili su u jednom od najboljih filmova devedesetih, Wedding singeru, u kojem su odali počast Culture clubu, fudbalerkama i šugavim poslovima, bili su slatki u Fifty first dates, a ove godine ponovno su zajedno u obiteljskoj komediji Blended zbog koje ćete shimmati i vikati "It's so romantic!" još danima. 


Sada sredovječni Adam i Drew, tj. Jim i Lauren, samohrani roditelji, upoznaju se na blind dateu koji je pošao po zlu, a kako je život okrutan, srest će se, kad to najmanje budu željeli, na godišnjem odmoru koji će provoditi sa svojim problematičnim klincima na safariju u Africi. Možda ovaj film ne bih ni pogledala da u njemu ne glumi ovaj neodoljivi dvojac, ali njihova kombinacija ono je što će vam svakako uljepšati ljetnu filmsku večer.

1 komentar:

  1. Sinoć sam ga gledala, baš sam se lijepo nasmijala. Pogledala sam ga baš zbog kombinacije njih dvoje i slažem se sa svim napisanim. :)

    OdgovoriIzbriši

Speak up! :)