petak, 7. srpnja 2017.

Ljetni must have

Mislite da vam je vruće? Dok nisam imala dijete, nisam ni znala kako ljeto može biti ugodno kad, dok je vani najveća sparina, možeš upaliti klimu i pokriti se dekicom i ne izlaziti prije zalaska sunca. Sada, kad imam ovog tazmanijskog vražićka, ne smijem napraviti propuh, ne mogu odvaliti klimu na 20 stupnjeva, a u šetnju moram ići čim se vratim s posla. Moja mi Franka čim oči otvori nosi obuću za šetnju - prvo svoju, i moju - a ja po tisućiti put govorim: "Čekaj, čekaj, čekaj..." 

Ovo je mojih 4 must have stvarčica kojima se rashlađujem i lažem samoj sebi da i nije tako vruće.

Ledena kava. Jedna žličica instant kave, jedna žličica šećera, dvije žlice mlijeka, mikser za pjenicu, dvije kockice leda i voda ili mlijeko do vrha. Voila!


Cvijeće na balkonu, u hladu. Suncokret jer je omiljeno cvijeće Rory Gilmore, petunije po uzoru na Sandru Cisneros, ružmarin jer ga propisuje Alice Hoffman, a lavandu jer volim taj miris. Posadila bih i drvo cimeta, da mogu. Joj, nadam se da mi neće uvenuti u rekordnom vremenu.


Haljine. Kad je vani 38 stupnjeva, zaista ne znam što obući za posao. Navlačim na sebe što prozračnije i što pamučnije haljine, jer se one ne uspiju zaljepiti za mene kao što to mogu hlače.


Kratka kosa. Plava kosa. Jer plavuše se bolje zabavljaju, a short hair don't care. Ma lažem, uopće ne znam zašto sam išla napraviti plavušu od sebe. Radi eksperimenta samog, jer kako bih inače znala da sam brineta s razlogom!


Nema komentara:

Objavi komentar

Speak up! :)